Jultomte ATCs

Då var alla julkorten färdiga för i år och även postade, puh säger jag bara. Men kul har det varit, det är det viktigaste! :)

Efter så många kort ville jag göra något annorlunda och innan jag börjar plocka in all jul pyssel passade jag på och gjorde 5 stycken ATCs till En liten butik i Mörrums jultomte utmaning.

Ni har fortfarande tid att vara med så häng på: http://enlitenbutik.blogspot.se/2016/12/utmanar-dig-med-atc-i-december.html?m=1

Jag hade även tänkt mig att vara med i ATC-bytet.

"Twisten är att ha med följande på korten, 5 ATC-kort per deltagare; rosa, julhälsning, bling/glitter och något vittI utmaningen ligger också ett ATC-byte vilket innebär att de som skickar in sina kort får någon annans kort tillbaka OCH har chansen till storvinsten!1.Gör en kommentar nedan att du vill delta i tävlingen - om du vill får du gärna länka till dina färdiga ATC-kort :)2. Skapa dina ATC-kort enligt kriterierna ovan och "ATC-regler" nedan.3. Lägg dina 5 ATC-kort i ett kuvert, glöm inte att skriva namn, ev. blogg, datum mm på baksidan - se regler ATC nedan.4. Lägg också i ett adresserat kuvert till dig med porto på (2 frimärken) i samma kuvert 5. Klistra igen6. Skicka till: En liten butik, Fritidsvägen 2, 375 32 Mörrum7. Kuvertet ska skickas senast den 31/12 2016 för att kunna vara med i bytet.8. Nya kort kommer till er, beroende på antal tävlande så hjälp oss att sprida infon, i januari."


Jag har embossat jultomtarna med rosa embossing pulver, embossat kanterna med en shabby white guld glittring embossing pulver



Kommentarer

  1. Annorlunda och jättemysigt med rosaembossade tomtar!! Härligt :) Fina kort!! Tusen tack för ditt bidrag till tävlingen hos en liten butik! Kram Anna :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg