"holiday wishes" - art journal sida med veckans skiss

Nu har jag gjort några julkort och 3 stycken pop up box kort till 3 pojkar. Min son ska ju på kalas idag och det är 3 pojkar i hans klass som ska ha det tillsammans. Då har vi bestämt med 2 andra föräldrar att ha gemensamma presenter. Och min man bestämde med dem andra mammorna att jag skulle göra korten hahahaha tycker jag var roligt faktiskt! :) speciellt när en av mammorna är duktigare på att göra kort än vad jag är. Jag ser fortfarande mig själv som nybörjare ju hihihi

Efter att jag blev klar med korten, o trots att jag inte är helt nöjd, tyckte "grattis" texten blev kladdig efter att ha använt svart embossing pulver plus att det svarta färgen i vår skrivare tog slut plus att vår skrivarpapper tog slut *suck*, så kände jag för att kladda o göra något som inte behöver vara så pilligt och exakt. Då bestämde jag mig att ta veckans skiss o göra en art journal sida :)






Här kommer pop up box korten till pojkarna













Kommentarer

  1. Jättefina kort (så roligt för killarna när det händer nåt med korten) och vilken art journal-sida! Jag har precis köpt en art journal men ännu inte hunnit sätta mig och kladda i den, måste ta tag i det snart, så tack för inspirationen!
    Stort tack för att du är med och tolkar hos oss på VS.

    p.s. ledsen att kommentar kommer sent, men bättre sent än aldrig :)

    //Sofi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg