"travel the world over to find the beautiful" - provat nåt nytt

När jag läste En liten butik i Mörrums månadstävling blev jag super exalterad. Jag ville sätta igång direkt! Hade dock ett kalas att planera med 30 stycken 7 åringar så jag kunde inte. Men envisa jag gick upp idag lördag kl 6 och började och gjorde färdigt uppgiften :D
Behöver jag ens berätta att det var super duper kul!!!! Nu är jag även medlem i Facebook sidan Mission Inspiration också hihihi
Så här lyder instruktionerna och min tolkning efter det. Det blev en art journal sida!

Mission: Inspiration
1. Limma fast bitar från en karta eller atlas
2. Sprinkla ut konfetti och spraya färg/mist över det hela
3. Stämpla lite
4. Rita dit eller lägg till en bild med ett träd
5. Limma på lite tråd, twine eller snöre
6. Lägg till ett huvudmotiv, antingen ett stämplat motiv eller en "målarboksbild"
7. Skapa cirklar med hjälp av ett hoprullat pappersark
8. Lägg till skuggor och highlights med svart och vitt
9. Lägg till en ram med hjälp av färg
10. Avsluta med journaling, tilel eller ett citat







Kommentarer

  1. Tokläckert Jannike!!! Gillar massor nu inspirerade du mig att också testa 😃 Tack för att du är med oss på En liten butiks Oktobertävling!! Kram Anna 😃

    SvaraRadera
  2. Men så härligt att du blev så inspirerad, o jag kan bara instämma -Det här är superkul!!!
    Attans fin tolkning av uppdraget, tack för ditt bidrag!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt det blev! Vad kul att du blev så inspirerad av tävlingen. Måste nog prova själv!

    SvaraRadera
  4. Så fin tolkning, det var ju verkligen påhittigt att göra ett rese-alster med den passande och fina bussen! Hoppas det är fler som testar på det här och inte bara du och jag. /Gunilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg