Lollipopkort - fru limegrön utmaning

I förrgår blev Anton bjuden på kalas, och kalaset skulle redan ske idag lördag. Två flickor som ska ha kalas tillsammans så jag bestämde mig för att göra dem där lollipopskorten som jag sett här och där. Super kul var det men lite stressigt eftersom jag inte hade så lång tid på mig.
Idag var vi ju i Malmö hela förmiddagen på kunskapskalas arrangerat av Länsförsäkringar där Oskar Zia, Dolly Style och Jacko & Jessie uppträdde. Super kul var det och en kul överraskning för barnen. Pyssel blev det också. Dem hade en hel avdelning med pyssel, hade kunnat vara där flera timmar men det blev en diadem och några masker :D

Med mina lollipopkort vill jag ställa upp på Fru Limegröns fredagsmys #17 utmaning

http://frulimegron.blogspot.se/2016/09/fredagsmys-17.html









Kommentarer

  1. Va kul att du med och myser oss hos Fru Limegrön igen. Visst är det roligt med lollipopkort :-) DT Lillian

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Alltid kul att vara med era utmaningar! :) det var jätteroligt med lollipopkort! Kommer definitivt att göra fler :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg