Anita y su mundo

Som ni vet gillar jag utmaningar och den här gången tänkte jag verkligen utmana mig själv och ansöka till en DT Call av Anita y su mundo. Blev superglad när jag hittade den här DT Call eftersom det är en spansk sida och det är alltid trevligt att läsa på sitt modermål. Har även tittat runt deras produkter och jag måste säga att jag gillar det väldigt mycket. Jag gillar ju att kladda och det förstår man om man tittar på vad jag brukar skapa men jag gillar även Clean And Simple. Jag är ju lite av en perfektionist och det är väl därför jag gillar mixed media för att det syns oftast inte när man gjort fel, det gäller dock inte när man kör CAS. Så det kommer att bli en utmaning men jag kommer att älska det!! Så håll nu tummarna för mig och min ansökan :) :)

Vill även passa på och rekommenderar Anita y su mundo bloggen. Besök bloggen och få en massa inspiration vet jag! : http://anitaysumundo.com/blog/
Jag har skapat den här layout bara för den här DT Call. Jag är supernöjd med resultatet, Clean and Simple, and just beautiful... Man ska även ha gjort ett minialbum vilket jag gjort förut men inte visat bilder från insidan men det gör jag nu.








Kommentarer

  1. Hola! me ha gustado mucho tu LO . Tiene más fotos debajo? El álbum es también muy bonito y lleno de sitio para fotos! Bueno te deseo mucha suerte para la DT Call! Besos

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg