Veckans skiss, sommarutmaning nr 1

Veckans skiss har två sommarutmaningar och jag har försökt mig på den första.
Utmaningen går ut på att tolka en skiss plus att man ska inspireras av en sång som betyder sommar för mig.
För mig är det Sommartider eftersom det var en sång som man alltid sjöng vid skolavslutningarna :)

Jag har valt två bilder från sommaren 2012 när min son Anton badar i Dalbys stenbrott

Tävlingen hittar ni här: http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2016/07/sommarutmaning-1-2016.html








Kommentarer

  1. Åh! en så sommarhärlig layout Jannike!! Fin tolkning av skissen och ett super somrigt val av låt. Bra jobbat:)
    Tusen tack för att du är med och tolkar våra sommarutmaningar hos oss på Veckans Skiss! Om du är snabb kanske du hinner med den 2a utmaningen också :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt somrig LO =) Tack för att du är med och tolkar hos oss på VS.
    //Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten på Sommarutm.1 hos oss på Veckans Skiss!!! Maila in din adress så skickar jag vinsten så fort som möjligt. Grattis igen! Välkommen att hänga på och tolka med oss nu under hösten Jannike 😃 Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg